2023年5月19日金曜日

🥑🍅🍏  東京の霊視鑑定OBERON 六本木ミッドタウン傍 🍏

恋愛結婚相談 電話恋愛相談 結婚電話相談 


お問合せは上記からお電話ください。
六本木ミッドタウン傍です。 





Albert Camus

僕の後ろを歩かないでくれ。僕は導かないかもしれない。
僕の前を歩かないでくれ。僕はついていかないかもしれない。
ただ僕と一緒に歩いて、友達でいてほしい
Don’t walk behind me; I may not lead.
Don’t walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend

幸せが何から成っているのか探し続けている人は、決して幸せになれない。
人生の意味を見出そうとしている人は、決して生きているとはいえない
You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life


結局のところ、生きていくというのは自殺するよりも勇気のいることだ
But in the end one needs more courage to live than to kill himself

涙が出そうになるくらい生きろ
Live to the point of tears

生への絶望なしに生への愛はありえない
There is not love of life without despair about life

人間は現在の自分を拒絶する唯一の生きものである
Man is the only creature who refuses to be what he is

ある種の人々が、ただ正常であろうとするためだけにとんでもない力を費やしているということを、誰も気づいてはいない
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal

労働なくしては、人生はことごとく腐ってしまう。だが、魂なき労働は、人生を窒息死させてしまう
Without work, all life goes rotten, but when work is soulless, life stifles and dies

真に重要な哲学の問題はひとつしかない。それは自殺だ。人生を苦しんで生きるに値するか、否かという判断をすること、これが哲学の基本的な質問に答えることだ
There is but one truly serious philosophical problem, and that is suicide. Judging whether life is or is not worth living amounts to answering the fundamental question of philosophy


最後の審判を待っていてはいけない。それは毎日くだされている
Do not wait for the last judgment. It comes every day

魅力とは明瞭な質問をしなくてもイエスと言ってもらう方法である
Charm is a way of getting the answer yes without having asked any clear question

以前私は忠誠心を自己宣伝していた。そして私は、かつて愛した者たちを、最終的にことごとく裏切ってきた
I used to advertise my loyalty and I don’t believe there is a single person I loved that I didn’t eventually betray


恋愛結婚相談 電話恋愛相談 結婚電話相談  恋愛結婚相談 電話恋愛相談 結婚電話相談 

恋愛結婚相談 電話恋愛相談 結婚電話相談  恋愛結婚相談 電話恋愛相談 結婚電話相談 

0 件のコメント:

コメントを投稿